pátek 15. února 2013

Co vás motivuje?

Zdravím všechny :-)
Moc by mě zajímalo, co vás motivuje (pokud něco takového vůbec existuje) v hubnutí a zlepšení svého životního stylu.
Za mě jednoznačně výsledky, které vidím na sobě. To mě potom nakopne neskutečnou silou. K motivaci však také projíždím denodenně web weheartit.com, který se stal mou závislostí :-) Najde se tam na každé téma něco a těch motivačních obrázků je tam hrozná spousta. Vybrala jsem své oblíbené, a ráda bych se pochlubila i vám :-) Věřte, že jsou dosti motivující a všechny je najdete po rozkliknutí článku. Stojí to za to!
Co je pro vás největší motivací? Co vás nakopne, abyste se sebou něco dělali? Těším se na vaše komentáře :)














2 komentáře:

  1. tak mě motivují určitě ty obrázky krásně hubených slečen :) a když mě po cvičení bolí celý tělo tak aspon vim, že jsem ten den na sobě makala :)
    blog

    OdpovědětVymazat
  2. konečně pořádný blog o tom čemu se věnuji! :D a chci věnovat celý život! :)

    jinak moje motivace? .. přesně tyto obrázky na weheartit! .. tam jsem furt :D :D .. ale to spíš pro představu jak bych chtěla vypadat :D .. nejvíc mě nakopne, když si pustím energickou písničku, cítím jak ve mě začne proudit krev a hned musím začít cvičit :) .. a ještě miluju obrázky zdravého jídla! .. víc jak dokonalé těla :) .. dále miluju, když cvičím a potím se úplně nejvíc.. vím tak že pořádně něco dělám :)

    OdpovědětVymazat